لوله بازکنی غرب تهران و تخلیه چاه فوری از خدمات همیشگی برای شهروندان شهرهای بزرگ بوده است. گرفتگی لوله ها برای ساکنین یک خانه چالش عذاب آوری به حساب می آید ولی شرکت تاسیساتی لوله بازکنی فوری در حل این چالش ها کنار اعضای آن خانه خواهد بود.

در ابتدا باید تشخیص داده شود که دلیل عدم تخلیه آب و گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟ سپس با توجه به نوع و شدت گرفتگی می توان یک روش کاربردی و مناسب را با کمک و مشاوره تکنسین های این حوزه انتخاب کرد تا بدون دردسر این مشکل آزار دهنده بر طرف گردد.

تیم لوله بازکنی فوری، با داشتن تجهیزات مدرن و کادر متخصص در منطقه غرب تهران خدمات رسانی انجام می دهد.

 لوله بازکنی غرب تهران ۰۹۱۲۳۰۵۳۱۲۳

لوله بازکنی فوری

اعزام سریع و فوری در غرب تهران

لوله بازکنی شمال تهران

تمیز و بدون کثیف کاری

لوله باز کنی فوری

۲۴ ساعته ۷ روز هفته

بهترین قیمت در غرب تهران

لوله بازکنی فوری

استفاده از دستگاه مخصوص فنر زنی لوله

گارانتی لوله بازکنی

۱۰۰% تضمینی

تشخیص گرفتگی توسط لوله بازکنی غرب تهران

تیم لوله بازکن غرب تهران با تجربه و مهارتی که دارند مکان و نوع گرفتگی را به خوبی تشخیص میدهند، البته که موارد مختلفی برای تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد؛ ولی قبل از انجام هر کاری از جمله روش های ساده و پیش پا افتاده خانگی، بهتر است که با یک فرد ماهر در این زمینه مانند تکنسین های شرکت لوله بازکنی مشورت کرده و به سرعت علت گرفتگی لوله ها را دریابید.

افراد متخصص ما از ابزارهای پیشرفته در این حوزه استفاده می کنند تا با سرعت عمل بالا پس از مشخص شدن دلیل گرفتن لوله فاضلاب و پیدا کردن محل گرفتگی در جهت رفع این مساله اقدام نمایند.

بنر لوله بازکنی فوری

لوله بازکنی غرب تهران اولین گامی که برای ارائه خدمات انجام می دهد تشخیص درست دلایل گرفتگی است. در همین راستا شما نیز با بررسی برخی از موارد می توانید علت و محل گرفتگی لوله ها را تشخیص دهید. مثلا می توانید راه آب منزل خود را بررسی کرده و ببینید در کدام محل آب به کندی تخلیه می شود، البته این برای موارد خیلی جزئی است.

در چه مکان هایی امکان گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد؟

در هر مکانی که لوله وجود داشته باشد امکان گرفتگی هم هست، نمونه مناسب در این مورد حمام منزل است. اگر متوجه شدید که آب به سختی مسیر خود را می یابد و زیر پای شما جمع می شود، مطمئن باشید لوله ی حمام گرفتگی دارد.

یکی دیگر از جاهایی که خیلی دچار گرفتگی میشود توالت است، توالت شما چه ایرانی باشد چه فرنگی احتمالش زیاد است که دچار گرفتگی شود در این زمان شما باید با شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید ما در سریعترین زمان فرد متخصص را به همراه دستگاه فنر زنی لوله به محل شما اعزام میکنیم، برای باز کردن لوله توالت اکثر مواقع نیاز به دستگاه برقی فنر است که با چرخش فنر در لوله و چاه گرفتگی را باز میکند، البته اگر جسم سخت خارجی در لوله گیر نکرده باشد و گرفتگی به خاطر مو و چربی و مدفوع باشد، اگر گرفتگی به خاطر سیمان و دوغاب و یا افتادن جسم سخت درون لوله باشد، نیاز به کارهای تخصصی دیگر است که تیم ما در غرب تهران به خوبی از پس آن بر می آید.

این احتمال نیز هست که در محیط آشپزخانه بوی نامطبوعی نیز به مشام برسد. پس از استشمام بوی بد حتما لوله های خانه را بررسی کنید زیرا احتمالا دچار گرفتگی شده است. زمانی که لوله های فاضلاب تخلیه نشود موجب انتشار گازهای بد بو خواهد شد. اگر با این مساله برخورد کردید حتما با شرکت لوله بازکنی فوری غرب تهران تماس بگیرید.

لوله بازکنی غرب تهرانروش های خانگی برای باز کردن لوله ها در غرب تهران

در همه حال، بهترین روش برای از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب، کمک گرفتن از متخصص و تکنسین ماهر و مجرب لوله بازکنی غرب تهران است که ضمن داشتن چندین سال تجربه و تجهیزات پیشرفته در این خصوص، از مهارت لازم نیز برخوردار است.

لوله بازکنی سریع، فوری و تخصصی غرب تهران معمولا با استفاده از تجهیزات و ابزار مخصوصی انجام می شود که معمولا هر کسی این ابزارها را ندارد ولی اگر گرفتگی لوله شما حاد نیست و می خواهید با چند روش خانگی گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع کنید، شاید چند مورد ساده ی زیر بتواند در مشکلات خفیف به شما کمک کند. البته که بعضی از این روش ها خطرناک است و نیاز به دقت و مهارت دارد، توصیه تیم لوله بازکن غرب تهران این است که این موارد را با احتیاط و دقت بالا انجام دهید.

لوله بازکنی فوری غرب تهرانشوینده و آب گرم برای باز کردن لوله چرب

استفاده همزمان از آب گرم و شوینده های مختلفی که برای باز کردن لوله فاضلاب تولید شده اند، روش کارآمدی در منزل به شمار می رود؛ البته بیشتر برای باز کردن لوله سینک و ظرفشویی کارایی دارد.

سرکه و جوش شیرین

همچنین می توانید یک سوم فنجان جوش شیرین را با یک سوم فنجان سرکه ترکیب کرده و محصول شیمیایی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب بسازید. البته تجربه تیم لوله بازکنی غرب تهران نشان میدهد که این روش خیلی کارامد نیست.

کاستیک سودا یا سود سوزآور

سدیم هیدروکسید یک مایع جامد سفید رنگ است که به عنوان محلول لوله بازکنی در بازار به فروش می رسد. این محلول را می توانید با آب حل کرده و مورد استفاده قرار دهید. البته شرکت لوله بازکنی به شما پیشنهاد میکند اگر گرفتگی حاد دارید از روش های خانگی استفاده نکنید.

نمک و جوش شیرین

با ترکیب یک دوم فنجان نمک و یک دوم فنجان جوش شیرین در آب گرم نیز مانند ترکیب سرکه و جوش شیرین، می توان یک محلول لوله بازکن بدست آورد، البته که این روش نیز خیلی کارامد نیست ولی برای گرفتگی های خفیف ناشی از چربی ممکن است جواب دهد.

استفاده از مواد شیمیایی

لوله بازکنی با مواد شیمیایی عمل پیچیده ای نیست و شما می توانید به سادگی در خانه نیز این کار را انجام دهید، اما باید توجه داشته باشید که این روش بسیار خطرناکی بوده و در هر زمانی کاربرد ندارد. برای استفاده از مواد شیمیایی در جهت بازکردن لوله می بایست نکاتی را مورد توجه قرار داده و حتما در زمان مناسب از این روش استفاده کنید.

استفاده نادرست و به دفعات زیاد از محلول های شیمیایی به مرور زمان بر لوله های موجود تاثیر مخرب داشته و به نابودی تجهیزات و لوله های ساختمانی را منجر می گردد. تنها بهتر است در شرایط گرفتگی خفیف و بسیار کم از این قبیل محلول ها استفاده کنید و قبل از انجام از مشاوران لوله بازکنی غرب تهران راهنمایی های لازم را کسب کنید.

نکات ایمنی در استفاده از مواد شیمیایی برای لوله بازکنی

ترکیبات قوی موجود در مواد شیمیایی و محلول های اسیدی لوله بازکن خطر زیادی برای افراد دارد و اگر درست از آنها استفاده نگردد، به صدمات جبران ناپذیری منجر خواهد شد. به همین سبب توصیه شرکت ما این است که برای استفاده از آنها یک سری نکات ایمنی را هنگام رفع گرفتگی لوله ها در منزل رعایت کنید. از جمله این نکات ایمنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضرورت نیاز به استفاده از ماسک در هنگام کار با محلول های شیمیایی به سبب تولید گازهای سمی و  تاثیر مخرب آن بر روی ریه افراد.
  • استفاده از دستکش مخصوص به دلیل تاثیر مخرب بر پوست دست.
  • استفاده از آب سرد به جای آب داغ زیرا که آب گرم در واکنش های اسیدی این مواد تاثیرگذار بوده و به تولید گازهای سمی و موجب ترک خوردن سرامیک ها می گردد.
  • پرهیز از ترکیب این مواد شیمیایی با یکدیگر.
  • استفاده از محلول شیمیایی بر اساس دستور عمل نوشته شده پشت آن.
  • استفاده بسیار کم از مواد شیمیایی لوله بازکن زیرا که به مرور منجر به پوسیدگی لوله ها می شود.

cta

cta

ویژگی بهترین لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی در غرب تهران باید خدمات مناسب و با کیفیت را در اسرع وقت برای مشتریان خود فراهم آورد. مسائلی که در ادامه برای شما بررسی می کنیم ویژگی هایی است که بهترین لوله بازکنی غرب تهران باید از آنها برخوردار باشد.

  • قیمت منصفانه و مناسب لوله بازکنی در غرب تهران
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و مخصوص لوله بازکنی مانند دستگاه فنر
  • انجام روند کامل لوله بازکنی به طور صد در صد
  • اعزام سریع نیروی متخصص به محل مورد نظر
  • ارائه خدمات شبانه روزی و در تمام روزهای هفته

قیمت خدمات لوله بازکنی در غرب تهران

هزینه و قیمت لوله بازکنی غرب تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به شما این اطمینان را میدهیم که در هنگام استفاده از خدمات ما از کمترین تعرفه و هزینه در بین همکاران ما، برخوردار خواهید شد، از جمله عواملی که در تعیین قیمت تاثیر گذار است: محل و نوع گرفتگی و شدت آن است، اگر گرفتگی به صورتی باشد که با دستگاه فنر زنی به آسانی باز شود، خب مسلما قیمت پایین تر از زمانی است که گرفتگی شدید و علاوه بر فنرزنی نیاز به اقدامات دیگر و صرف زمان بیشتر باشد.

سوالات متداول

بهتر از صورت افراد و شرکت هایی بروید که از نظر جغرافیایی به محل زندگی شما نزدیک هستند و می توانند در کوتاهترین زمان به محل اعزام شوند. همچنین میزان تجربه و تخصص نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است. این افراد باید توانایی کار با ابزارها و تجهیزات مختلف جهت ارائه خدمات لوله بازکنی فوری را داشته باشند و بتوانند روش مناسب برای رفع این مشکلات را پیدا کنند. 

بسته به مشکل به وجود آمده برای سیستم لوله کشی فاضلاب شما، راه حل هایی که در اختیارتان قرار می گیرد متفاوت خواهد بود. متخصصین ما در مجموعه لوله بازکنی فوری غرب تهران با انتخاب روش های مانند استفاده از واترجت یا پمپ هوا و فنر لوله بازکنی می توانند عوامل مزاحم به وجود آورنده گرفتگی لوله را به راحتی از بین ببرند.

شرکت لوله بازکنی فوری غرب تهران با داشتن شعب فعال در این منطقه می تواند نیاز مشتریان در بخش هایی مانند چیتگر، اکباتان، گیشا، دهکده المپیک، شهر زیبا، شهرک غرب، ستارخان، بلوار فردوس و صادقیه را برطرف کند. 

بسته به شرایط ساختمان مورد نظر و کاربری آن، عوامل مختلفی می تواند به وجود آورنده انسداد لوله باشند. در نتیجه برای شرایط کاری متفاوت نیاز به ابزارها و روش های گوناگونی است که هر کدام از آنها هزینه خاصی را به شما تحمیل خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت‌ها میتوانید مشکل خود را با متخصصین ما در مجموعه لوله بازکنی فوری غرب تهران در میان بگذارید و مشاوره های لازم را از آنها دریافت کنید.